Smluvní podmínky
Zadání objednávky
K zadání objednávky stačí tyto jednoduché kroky:
- Označte zboží, které Vás zajímá, pro jeho bližší prohlédnutí a další informace.
- Vyberte vhodnou velikost a klikněte na Do košíku.
- Pokračujte stisknutím K pokladně a zadejte způsob platby a doručení.
Dodací podmínky
1/ Zboží zasíláme Českou poštou po zaplacení celé částky včetně poštovného na náš účet:
164355887/0600
CENA POŠTOVNÉHO 150,-Kč
U objednávek nad 2000,- Kč poštovné zdarma
2/Zboží zasíláme klasicky i na dobírku, cena poštovného u dobírky je 180,-Kč.
U objednávek nad 2000,- kč poštovné zdarma.
3/ Osobní odběr zboží je možný v Krámku Amazonka, Husovo náměstí 67, Beroun.
Termíny dodání
Vaši objednávku vyřídíme a odešleme do 5 dnů od data připsání částky na náš účet, nebo od objednání při zasílání zboží na dobírku . Z důvodu velkého zájmu o zboží, dočasného vyprodání, nebo opožděné dodávky výrobce, může dojít ke zpoždění dodání zásilky. V tomto případě přijměte naši omluvu, o termínu dodání Vás budeme telefonicky nebo e mailem informovat. Děkujeme za pochopení.
Zaslání zboží do zahraničí
Do zahraničí lze zboží zaslat po individuální domluvě - kontakt na e mail: vilimova.masaze@seznam.cz.
Řešení případných reklamací
Zboží musí být vráceno v původním stavu do 14 dnů po dodání, aby mohlo dojít k finanční náhradě. Doporučujeme, abyste při odesílání zboží pojistili. Neneseme zodpovědnost za vrácené zboží, které neobdržíme.
Aby mohlo dojít k jeho vrácení nebo výměně, vrácené zboží musí být nepoužité, ve svém původním stavu, se všemi visačkami (cenovkami). Prosíme, nezasílejte zboží zpět na dobírku, do balíčku přiložte kopii faktury spolu s číslem účtu, na který si přejete peníze vrátit. Abychom mohli zlepšovat naše služby, uvítáme, pokud napíšete i důvod vrácení zboží.
Zboží prosím posílejte na adresu:
Renata Vilímová
Tovární 39, Beroun