Smluvní podmínky

 

Zadání objednávky

K zadání objednávky stačí tyto jednoduché kroky:

  1. Označte zboží, které Vás zajímá, pro jeho bližší prohlédnutí a další informace.
  2. Vyberte vhodnou velikost a klikněte na Do košíku.
  3. Pokračujte stisknutím K pokladně a zadejte způsob platby a doručení.

Dodací podmínky
1/ Zboží zasíláme Českou poštou po zaplacení celé částky včetně poštovného na náš účet:
    164355887/0600
    CENA POŠTOVNÉHO 150,-Kč
    U objednávek nad 2000,- Kč poštovné zdarma

2/Zboží zasíláme klasicky i  na dobírku, cena poštovného u dobírky  je 180,-Kč.

   U objednávek nad 2000,- kč poštovné zdarma.


3/ Osobní odběr zboží je možný v Krámku Amazonka, Husovo náměstí 67, Beroun. 


Termíny dodání
Vaši objednávku vyřídíme a odešleme do 5  dnů od data připsání částky na náš účet, nebo od objednání  při zasílání zboží na dobírku . Z důvodu velkého zájmu o zboží,  dočasného vyprodání, nebo opožděné dodávky výrobce, může dojít ke zpoždění dodání zásilky. V tomto případě přijměte naši omluvu, o termínu dodání Vás budeme telefonicky nebo e mailem informovat. Děkujeme za pochopení.

 

Zaslání zboží do zahraničí

Do zahraničí lze zboží zaslat po individuální domluvě - kontakt na e mail: vilimova.masaze@seznam.cz.

 

Řešení případných reklamací

 Zboží  musí být vráceno v původním stavu do 14 dnů po dodání, aby mohlo dojít k finanční náhradě. Doporučujeme, abyste při odesílání zboží pojistili. Neneseme zodpovědnost za vrácené zboží, které neobdržíme.

Aby mohlo dojít k jeho vrácení nebo výměně, vrácené zboží musí být nepoužité, ve svém původním stavu, se všemi visačkami (cenovkami). Prosíme, nezasílejte zboží zpět na dobírku, do balíčku přiložte kopii faktury spolu s číslem účtu, na který si přejete peníze vrátit. Abychom mohli zlepšovat naše služby, uvítáme, pokud napíšete i důvod vrácení zboží.

Zboží prosím posílejte na adresu:

Renata Vilímová

Tovární 39, Beroun